Re: En els arxius es veuen les adreces !

On Fri, Dec 03, 2004 at 09:48:44AM +0100, Ferriol wrote:
> Holes,
>
> En els arxius de la llista (que són públics) hi apareixen les nostres
> comptes tal qual, no se què us sembla a vosaltres però potser seria bo
> que no s'hi veiéssin o bé estiguéssin el màxim de disimulades amb un
> format tipus compte al servidor punt com
>
> De la manera que està el SPAM suposo que seria una bona mesura. Què us
> sembla li demanem a l'administrador de la llista ?

Es bona iniciativa, mentrestant pots posar una direcció "falsa". Jo a
n'el .muttrc el tenc eixí (*) amb una dressa falsa, no es molt elegant
però, en va baixa considerablement el spam.

(*)
folder-hook Debian_ca 'my_hdr From: Jaume Furor <jomateix@ono.com>'
folder-hook Debian_ca 'set signature = +signature.Debian'

Salut i força a n'es GNU/Linux
--
Jaume Furor, assimilant la xarxa després de navegar sense rumb. A10

Debian GNU/Linux
Linux User #296480
Machine #181752
http://counter.li.org/