Re: LP's a mp3

* thus spake ivà:

> No hi estic gaire ficat però m'afegeixo a la pregunta, i personalment
> crec que el que no interessa és fer-ho desde un editor d'audio. El que
> seria interessant és fer-ho directament amb format mp3, per no perdre
> qualitat descomprimint per editar, i recomprimint altre cop a mp3.

Exacte.

Un que va bé és l'mp3splt (http://mp3splt.sourceforge.net), em
sembla que no està empaquetat per Debian.

Separa MP3 agrupats amb AlbumWrap (o com es digui), concatenats,
detectant silencis, o pels punts que li indiquis.

--
ernest

That's all you need tae dae in life. Just be yourself, he'd tell me.
It was the most difficult, challenging thing anybody ever asked of me.
--Irvine Welsh, Glue.