Re: LP's a mp3

A Diumenge 05 Desembre 2004 10:14, Rafel Puchades va escriure:
> si el vinil no es masa "estrany"
> assegurat abans que no siga fàcilment trobable a alguna xarxa p2p
> probablement estiga fet des de CD i tinga millor qualitat de la que
> pugues traure tu des del Vinil
> més legitimat que tú per a baixar-te una còpia de seguritat de
> l'original...

Suposo que alguns vinils sí que els podria trobar... però es que el p2p es
també molt lent ... tinc una linia adsl amb router que em dona low-id...:-(

> per experiència es una feina passar-ho
> sols compensa amb el que no pots trobal d'altra forma

El problema es que tinc mooolts vinils que m'agradaria conservar en bon estat
i em temo que aviat el preu de les agulles es dispararà..:-(

--

Salutacions,

Josep