Re: En els arxius es veuen les adreces !

> [...]
> De la manera que està el SPAM suposo que seria una bona mesura. Què us
> sembla li demanem a l'administrador de la llista ?

M'apunto. Jo fa temps m'he canviat d'adreça particular, però reservo aquesta
només per la llista Debian, i altres llocs "poc fiables" (sap greu dir-ho,
però és així...) degut precisament a l'SPAM, doncs encara que filtro amb
spamassassin, deu n'hi do el que segueixo rebent...