Backup Automatic

Buenas......

Vaig a explicar un poquet el que vull fer, ja que ho estic intentant desde fa uns dies y no hi ha manera de fer-ho funcionar.

La idea es fer un script que faja un "mysqldump" i empaquete este fitxer junt a uns altres de dates i els envie a un correu extern, per exem`ple un xxxxx@gmail.com, el problema es que no conseguisc que el script envie ell sol el mail.

he provat de tot, pero es queda en la consola esperant que escriga per el teclat.

Gracies.