Re: alguna persona ha provat php4_oracle?

Jo he treballat molt amb instalacions d'aquest estil,

Has d'utilitzar el mòdul --with-oci8=/path/oracle --enable-sigchild
durant la compilació de PHP. Diria que amb el mòdul binari ja el
porta. Tot i així no el recomanaria. Sempre millor compilar el PHP tu
mateix.

Saluts.

Jordi

--
Your eyes are weary from staring at the CRT. You feel sleepy. Notice
how restful it is to watch the cursor blink. Close your eyes. The