Re: Duplicació de metainformació

Hola Jordi,

A Divendres 26 Novembre 2004 18:41, Jordi Mallach va escriure:
> Hola Francesc,

> És possible que tingues components d'experimental instal·lats? Si és
> així, intenta netejar-ho tornant a la versió d'unstable, o fent
> l'apt-get install aquest que necessites amb -t experimental (i amb
> experimental al sources.list)

Crec que comencí a tenir problemes quan li vaig afegir

deb ftp://ftp.nerim.net/debian-marillat/ unstable main

al sources.list. Després ho lleví, fiu apt-get update varies vegades i
després d'uns quants dies (ja estava començant a pensar en què hauria de
muntar un altre debian en altra partició), se n'anà el mal de panxa. En fi,
misteris...

> Lleva aquestes dos, no fan falta.

Ok. Si tú ho dius, deu ser així :)

--