Re: escriure en NTFS

Home, a veure... M$ no ha publicat mai (que jo sàpiga) les "spisificasions"
del NTFS, a part de que la versio NTFS del WinNT no és la mateixa que del
Win2K o el WinXP. Tot el desenvolupament que es fa sobre aquesta partició és
a base d'ingenyieria inversa. És més o menys com lo que fan els estudiosos de
l'escritpura de l'antic Egipte, desxifrant jeroglífics pots arribar a
entendre quelcom (després de molts anys d'estudis), però d'aquí a escriure
una novel.la en geroglífic hi ha un bon tros.

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona