Re: OT) Spam.. again (II)

Hola, em vaig apuntar a la llista fa una setmana. Fins
llavors no vaig tenir cap problema amb el correu
brossa, ni res de semblant. Però ara ja en començo a
rebre.

Considero que s'hauria de buscar-li una solució abans
que comporti grans problemes.

Salut,
Albert

(http://lists.debian.org/debian-user-catalan/2004/11/threads.html)

> SI, jo soc el que vaig començar el thread, pero
> ningu va dir res (a part
> de la laura que em va aconsellar modificar la meva
> configuracio del
> programa de correu). No se, debem ser els unics que
> ens molesta rebre
> mes spam a la nostra adreça... resignacio...
>
> repeteixo, algu sap qui s'encarrega d'aquesta llista
> per poder-li
> comentar?? jo ja he provat amb l'adreça que posa
> sota totes les llistes
> d'usuaris de debian...
>

> ATTACHMENT part 2 message/rfc822 name=Missatge
adjunt

http://lurker.agnula.org/list/users_at_lists_agnula_org.html
> and I'm very happy with it!
>
> Cheers