OT) Spam.. again

Hola

Fa pocs dies he habilitat un compte al meu servidor únicament per llistes de correu (ja que el tinc, li mano més feina!).

Tant sols estic a tres llistes, una d'accés restringit, una altra d'accés lliure però on les adreces surten en format antispam: llistes@xxxxxxxxxx.

Excepte aquesta, on a la web no hi ha cap tipus de mesura antispam, i qualsevol crawlejador tindrà a l'abast les nostres adreces....

I en efecte, en quatre dies d'encetar l'adreça, ja he rebut el primer spam. I no rebotat des de la llista, sinó que enviat directament.......

Em sona que ja se n'ha parlat en aquesta llista de l'spam, però no recordo la conclusió. S'hi poden prendre mesures? S'han près? No és una opció "de sèrie" del majordomo/listman fer que emmascari les adreces?

Salutacions

Andreu Bassols i Alcón
Webmestre d'Eines: http://www.eines.info
Weblog personal: http://annys.eines.info/raims