Re: Problemes amb el paquet d'idioma del Firefox

confirmat, el paquet mozilla-firefox-locale-ca *ja* funciona
(abans ni tan sols el paquet ja que pertanyia a una versio de firefox mes
antiga
tan en la versio 0.9 com en la 1PR pero fa cosa de pocs dies van actualitzarlo
:)

a mi tampoc em va funcionar l'extensio de firefox de softcatala, seria questio q
la revisessin...