Re: ajuda! gnome mort (va millorant pero poc a poc)

Jo vaig tenir un problema similar al teu, allò de "el GNOME settings
daemon s'ha intentat iniciar massa vegades...", va resultar ser que em faltava
instalar, entre altres, el paquet "gnome". La raó per que no estava instalat,
no me la preguntis. Ho vaig solucionar instalant des de kde amb synaptic,
tots els paquets que portaven "gnome" al nom... potser una solució una mica
bèstia, però va funcionar...