Re: inalambrica d-link dwl-g520+

> [...]
> mica novato). Ja tinc las fonts del kernel i el kernel -package
> instal.lats. T'agrairia que m'aclaresis qeu vol dir axixò
>
> "Make sure there is a link to the kernel source from the modules
> directory. /lib/modules/VERSION/build should be a link to the kernel
> source, where VERSION is the version of the kernel you are running. If
> there is no link, you'll get an error at the make install step. To create a
> link, assuming the kernel sources are present, use the command
> ln -s /usr/src/linux-<kernel-version> /lib/modules/VERSION/build"
Hola jo tb soc una miuqeta novatillo, pero diria q aixo vol dir q has de
tenir les sources del kernel instalades. Normalment s'instalen
a /usr/src/linux-<kernel-version> i el que t'esta dient es que facis un
link d'aquest directori al /lib/modules/VERSION/build amb la comanda que
et diu i substituint VERSION per la versio del kernel. Ara mateix no
me'n recordo si ho vaig haver de fer la veritat. el directori al fer el
ln ja es crea sol.
El make install l'has de fer a la carpeta on has descomprimit les
sources del ndiswrapper. La veritat es que tampoc recordo si s'ha de
compilar res especial del kernel. Diria q jo vai compilar les wireless
extensions.
de fet la meva instalació va ser bastant prova-error pero al final va
funcionar i tot.
El que també has d'instalar es el paquet wireless-tools per controlar la
targeta wifi un cop instalada.
Ahh per cert un cop ho hagis aconseguit hi han uns applets que van molt
bé per controlar la wifi desdel gnome o el kde.  em sembla q es diu
netapplet. també hi ha un que es diu tkwifi, pero ni l'he provat.

No se si t'he servit de massa ajut, espero q si!!

a10