Re: inalàmbrica d-link dwl-g520+

On dj, 2004-11-04 at 16:59, José Luis wrote:
> Hola.
>
> He instal.lat (bé, de moment encara no he aconseguit que funcionés) una
> targeta inalàbrica d-link dwl-520+ AirPlusXtremeG+ en un ordinador amb
> debian sarge.
>
> lspci: Network controller: Texas Instruments ACX 111 54Mbps Wireless
> Interface

> He estat mirant i he trobat que hi ha almenys dues formas de fer-la
> funcionar, una amb el driver acx100, i un altre amb el ndiswrapper que
> sembla que fa servir els drivers de windows.
>
> Abans de començar voldria saber si algú ha fet servir qualsevol d'aquest dos
> [...]
Jo vaig provar amb el ndiswrapper i no funcionava massa be, amb el
acx100 va prou be, encara has de tenir en compte que es un driver molt
experimental, te alguns problemes:

1.- Perd la connexió de forma esporàdica.
2.- No te suport per WEP ni administració d'energia :(

A banda de això, a casa jo l' utilitze de forma continuada
--
Miguel Gea Milvaques <debian@miguelgea.com>