Re: inalambrica d-link dwl-g520+

Ricard wrote:

> Hola, jo he fet servir el ndiswrapper per instalar una wifi tot i que
> era un altre model i minipci i van molt bé, efectivament fa servir els
> drivers de windows ( els del XP vaig fer servir jo). Seguint les
> instruccions de la propia pagina del ndiswrapper no hi ha perdua.
>
> Sort!!!
> On Thu, 2004-11-04 at 16:59 +0100, José Luis wrote:

Moltes grácies per la teva opinió. Però em sembla que de bon començament ja
m' perdut. He intentat instal.lar uns paquets  que havia trobat
(ndiswrapper.deb  i ndiswrapper-sources.deb) perquè em semblava que seria
més senzill i no me 'n sortit. Ara ho intentaré segint les instruccions de
la pàgina del ndiswrapper, pero no sé en que directori he fe fer el make
install, perquè parla d' una carpeta que és diu /lib/modules/VERSION/build,
i no sé si l' he de crear que. (El meu anglès és força dolent i soc una
mica novato). Ja tinc las fonts del kernel i el kernel -package
instal.lats. T'agrairia que m'aclaresis qeu vol dir axixò

"Make sure there is a link to the kernel source from the modules
directory. /lib/modules/VERSION/build should be a link to the kernel
source, where VERSION is the version of the kernel you are running. If
there is no link, you'll get an error at the make install step. To create a
link, assuming the kernel sources are present, use the command
ln -s /usr/src/linux-<kernel-version> /lib/modules/VERSION/build"

Gràcies.

José Luis