Re: ajuda! gnome mort

A Dijous 04 Novembre 2004 13:15, MarC va escriure:

> ara se m'ha mort el GNOME mentres installava i desinstallava kernels per
> provar a veure qui em nava millor.
> el tema es que em vaig instalar el 2.6.7-686-smp i el 2.6.8-686-smp i en
> rearrancar se'm va quedar bloquejat el sistema una vegada amb un Kernel
> Panic i l'altra quan estava detectant els discs durs... en els dos vaig
> haver de reiniciar el sistema sense contemplacions
> (no se si afecta com sempre que tinc un disc dur SATA...)

No sé com m'atreveixo a dir res, de lo poc que sé, pero...:-)

Suposo que ja saps que els kernel *-smp son per màquines amb dos
processadors... ¿es el teu cas?
I suposo que també saps que els kernel 2.6.8 tracten els H.D. SATA com si
fossin SCSI i per tant, al fstab els has de configurar com a sda*....

De tot lo altre que dius, ni idea....:-(

--

Salutacions,

Josep