Re: inalàmbrica d-link dwl-g520+

Hola, jo he fet servir el ndiswrapper per instalar una wifi tot i que
era un altre model i minipci i van molt bé, efectivament fa servir els
drivers de windows ( els del XP vaig fer servir jo). Seguint les
instruccions de la propia pagina del ndiswrapper no hi ha perdua.

Sort!!!

--
Ricard <cuqui@ya.com>