Re: escacs

* thus spake Josep Lloret Bosch:

> ¿Hi ha algú que pugui jugar a escacs amb Debian?
> Tinc instal·lat el xboard, el eboard, el gnu-chess, el crafty, y sempre em
> peta el programa d'escacs abans de les 10 primeres jugades.
> Tot sota SID i Kde 3.3.0

Jo abans jugava amb el xboard + gnuchess/crafty/phalanx sense
problemes. "Sense problemes" em refereixo a que el programa no
petava, ara els problemes els tenia jo per guanyar la partida.

--
ernest

That's all you need tae dae in life. Just be yourself, he'd tell me.
It was the most difficult, challenging thing anybody ever asked of me.
--Irvine Welsh, Glue.