Re: (aillat, I ES VEU QUE FIXAT... ) error en associacions de fitxers en KDE

 --- MarC <mvinyes@ac.upc.es> escribió:
> ep m'acabo d'adonar que ni tan sols jo puc tornar a
> reproduir l'error.
> ahir vaig actualitzar alguns paquets de la testing i
> sembla que ja l'han
> fixat (o igual es 'aleatori' o jo estic grillat o
> ...)
>
> vinga disculpes per tant de spam

  Doncs la solució era el nou kdelibs 3.3.1, i no
estàs grillat doncs hi ha vegades en que se'ls oblida
importar un pedaç des de HEAD cap a la branca estable
del KDE -i a l'inversa- i es pot donar el cas de que
un error es repeteixi.

  Ahh!! Tampoc és spam.

  En cas de no haber-se solucionat tindries que enviar
informe d'error a debian, aquests xicots están fent
una gran feina. :))

  Atentament
  Toni

=====
Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://ca.i18n.kde.org/
    T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca