Re: No em reprodueix el cd de música - mini cdaudio digital howto

mini cdaudio digital howto

bones!

per escoltar cds d'audio NO fa falta posar el famós cable que va del
lector a la tarja de so.

- Instal·la el plugin "AudioCD Reader (libcdread.so)" de l'xmms

- activa'l a preferències i DES-activa el plugin de reproducció de CD
audio (libcdaudio.so)

- configura el plugin "AudioCD Reader (libcdread.so)" perqué apunti a
/dev/hdX on X és el teu lector (el mes fàcil és fer un soft link:
/dev/dvd) i activa l'opció "Read Digital CD Audio"

- fica un cd d'audio i SENSE muntar el cd di-li que reprodueixi
l'arxiu /dev/dvd

- escolta

fins ara!

Guillem Barba, vares dir:

>Hola,
>
>no aconsegueixo reproduir un CD de música que poso a la lectora. Ni amb
>l'XMMS ni amb el KSCD.
>Primer ho intentava des de la lectora de DVD perquè les la únitat
>principal (mestre) i és la que uso de lectura, però després de googlejar
>i veure que al usar DVD em podria portar problemes (perquè el programa
>havia d'extreure la música i després reproduir-la), ho he intentat des de
>la grabadora de CD-rom, però amb el mateix resultat.
>
>No em surten errors ni res, i sembla com si reproduís perquè el temps va
> [...]

     ^ ^
     O O
    (_ _)
muzzol(a)mail.ru
jabber id: muzzol(a)jabber.dk
No atribueixis qualitats humanes als ordinadors.
No els hi agrada.
<echelon spamming>
bomb terrorism bush aznar teletubbies
</echelon spamming>