LVM a Sarge

Hola
M'he comprat un IBM Netfinity de segona mà per instalar-hi tants servidors com
pugui :-)
Li he afegit 4 discs scsi que tenia entre la ferralla de casa i volia instalar
Debian amb LVM per utilitzar el disc original pel sistema i els altres quatre
per una sola partició /home (són de molt poca capacitat). El cas és que tot i
que l'instalador (utilitzo el CD per instalar Sarge per internet) et permet
l'opció de configurar LVM, en el moment de fer-ho em diu que falten tal o
qual fitxer / controlador (perdoneu, però ara no recordo quins exactament) el
cas és que si la instalació és des de zero, com pretén que tingui instalat
tal o qual? Sabeu de quina manera puc configurar LVM en l'instalació? o
potser ho puc fer un cop instalat el sistema? Si utilitzo l'instalador de
fedora, que permet configurar un LVM, puc després aprofitar-ho per la Sarge?
Gràcies anticipades per la info.
Ricard