Kmail i imaps

Hola,

Estic intentant accedir a un compte IMAPS (IMAP amb suport SSL), des de
kmail, però tinc problemes.

Primer, quan li dic que em xequeje els protocols suportats per la màquina
remota, m'obri una fiestra petita que diu:

"Could not read ."

i després, quan li pose 'a pèl' el protocol a SSL, al fer xequeig, el kmail
m'obri una finestra que diu:

"No s'ha pogut executar el proces per a newimaps."

Estic usant Debian sid i la versió del kmail és la 1.7 (debian 3.3.0-3)

He instal.lat el programeta isync per veure que la bústia remota està
accessible per imap i sí que em funciona. Vos pose la configuració que va
amb isync, per si resulta d'ajut:

Mailbox /home/falted/Mail/carab
User    falted
Box     INBOX
MaxSize 200000
Host    xot.carabos.com
Port    143
Pass    xxxxxxx
# define a shortcut so I can just use "isync work" from the command line
Alias   carabos
# don't auto expunge messages in this box (overridden by -e on command line)
Expunge no

Gràcies!

--
Francesc Alted