Re: informacio de programes

Hola!

Aquest és un dels punts en els que està pitjor linux perquè els fabricants de micros passen completament. Però amb el tema PIC, degut a la seva popularitat és més fàcil:

David wrote:

Entre altres problemes que me porta la debian...  ara per ara necessitaria
trobar alguns programes:

a: programador de pic's

Hi ha pcap (en paquet debian) que pot fer funcionar un picstart. Amb altres gravadors jo he utilitzat dosemu i m'han funcionat moltes vegades.

b: disseny de plaques d'electronica( tipus tango, orcad...)

Jo no he trobat un substitut pel Protel.... Eagle no m'agrada massa i tampoc és lliure o sigui que.... I geda està massa verd.

Voldria a veure si hi ha alguns programes gratuits. de moment he trobat
que l'eagle (disseny de plaques) es per linux pero esta molt restringit o
pagues llicencia. i sobre pics no he trobat res.

gracies.

Llavors tens el gputils on hi ha un ensamblador pels PIC que jo no he provat la veritat.

Sort!

Josep