Re: Pèrdua de suport USB amb un kernel 2.6.8.1

En/na Cosme P. Cuevas ha escrit:

   Josep> Nota: Diria que el CONFIG_USB_UHCI_HCD=y sobra en el meu
   Josep> cas. Tu hauries d'escollir entre EHCI o UHCI, en funció del
   Josep> processador.

Aquí estava el problema. Havia seleccionat el mòdul per a USB 2.0
(EHCI_HCD), però a resultat que els perifèrics fan servir el 1.1
(UHCI_HCD, o el meu xip no suporta 2.0). Ara ja funcionen escaner i
ratolí, :-)

Per què a les persones ens solem trobar sempre amb els mateixos problemes? :-) Jo també vaig seleccionar EHCI, i no m'anava. Vaig afegir UHCI i tot solventat. Potser la detecció d'usb, xip, o càrrega de mòduls, etc, requereix primer el lent (uhci) i després, si el troba,
el ràpid (ehci).

jep@verd:~$ grep 'USB.*=[ym]' /usr/src/linux-2.6.8.1/.config
CONFIG_USB=m
CONFIG_USB_DEVICEFS=y