Re: Pèrdua de suport USB amb un kernel 2.6.8.1

    Josep> T'enganxo les meves sortides als mateixos comanaments, per
    Josep> a que puguis comparar. Jo tinc un ratolí USB i una cámara
    Josep> digital (USB-storage)

    Josep> $ grep 'USB.*=[ym]' /boot/config-2.6.8.1

    Josep> CONFIG_USB_UHCI_HCD=y

    Josep> Nota: Diria que el CONFIG_USB_UHCI_HCD=y sobra en el meu
    Josep> cas. Tu hauries d'escollir entre EHCI o UHCI, en funció del
    Josep> processador.

Aquí estava el problema. Havia seleccionat el mòdul per a USB 2.0
(EHCI_HCD), però a resultat que els perifèrics fan servir el 1.1
(UHCI_HCD, o el meu xip no suporta 2.0). Ara ja funcionen escaner i
ratolí, :-)

Gràcies a tots. Arreveure.

          Cosme P. Cuevas - cosmepc telefonica net
                  GnuPG KeyID: 0A4305FB
                   Debian - GNU/Linux