Re: Locale "ca" a l'entorn grafic

En/na Josep Ma. Ferrer ha escrit:
> [...]
>      La meva impressió és que l'entorn gràfic (kdm -> kde) no
> s'assabenta de que els meus locales són:
>
> $ locale
> LANG=ca_ES
> [...]
> LC_ALL=ca_ES@euro
>
>      Algú sap com dir-li a l'entorn gràfic que tinc aquest locales?

     Al final he descobert aquest métode (gràcies Google):

a) Crear un fitxer /etc/X11/Xsession.d/10local_userenv (el nom concret
del fitxer no importa gaire, però si que cal crear-lo al subdirectori
indicat). El contingut del fitxer 10local_userenv ha de ser el següent:

# Include user's environment settings
USERENVFILE=$HOME/.environment
if [ -f $USERENVFILE ]; then
    source $USERENVFILE;
fi

b) Al directori privat de cada usuari cal crear un fitxer .environment
amb el següent contingut:

# Catalanitzar
export LC_ALL=ca_ES@euro
export LANG=ca_ES
export LANGUAGE=ca_ES:es_ES:C
export LC_TYPE=ca_ES@euro

	Ara es fa logoff i al següent logon, el thunderbird ja surt en català
(cal tenir instal·lat el paquet de la traducció, és clar).

	Gràcies per la vostra paciència.

--
|   Linux User: 154.147 (http://counter.li.org)    |