Els textos dels programes en GTK+1.2 es veuen petits a la unstable.

Hola companys catalans de debian, fa molt temps que estic intentant
solucionar aquest problema amb la unstable de debian. Sembla que es un
problema de GTK+1.2 ja que GNOME 2.6 utilitza la nova versio de les
GTK... hi ha gent que m'han dit que s'han trobat tambe amb aquest
problema pero per lo vist per desgracia meva no m'han sapigut dir com o
amb quin paquet ho han pogut solucionar.

Per els que no saben a que em refereixo paso un screenshoot del meu
escritori mostrant el error que dona el gtk-switch-theme cuant cambio el
tema(dona u error amb el text pero sembla que es veu be.) i despres
podeu observar la imatje que em porta mesos estresantme.(En aquest cas
el aMule que utilitza GTK+1.2).

http://dune.mynethosting.net/~broadcast/Pantallazo.png

Si algu em pogues donar alguna idea de com solucionarhu. Ya no em queden
ideas, m'he mirat tots els paquets que veia relacionats de tota la
distribucio i he estat remanat sources de diverses versions el GTK.

;) Bueno gracies companys! Sort amb la llista catalanodebianera.