Re: no puc instalar debian

A Dissabte 23 Octubre 2004 17:18, agecanonix va escriure:
> Hola gent, soc novell i estic intentant instal·lar la debian woody però
> no puc, m'he baixat les imatges per internet, en concret me les he
> baixat des d'aquesta pàgina:
> http://cdimage.debian.org/debian-cd/torrents/3.0_r2/i386/.
>
> El problema és que es comença a instalar i al cap de pocs segons es
> queda en un punt i no avança. Sembla que primer revisa les unitats de
> cd, després el disc dur i a continuació em surt un missatge i es quan es
> penja. En concret es penja quan arriba al següent punt:
>
> hda: unitat cd 1
> hdb: unitat cd 2
> [...]

Darrerament el que faig és instal·lar la darrera versió de linex
(www.linex.org) i actualitzar a sarge. Així no tens problemes de maquinari.
Tanmateix no sabia que hi havia una versió de sarge en un CD. Poder aquesta
darrara opció és millor.  Salut. Pep.