Re: Progamari DVD>MPEG

> ok!

> Molt bona el·lecció!

> Experiència no tinc, però algo farem.... :P

> L'unic q has de fer és:
>
> apt-get install video-dvdrip
>
> jejje, programa fantàstic q crec q et servirà per fer les dos coses q
> estas intentant fer :) (http://www.exit1.org/dvdrip/)
> (primer has d'afegir un repositori q el tingui, en pots trobar un a la
> web official dl projecte)

> Que dius q què? ;)

Hola jo he estat mirant aquest tema ja fa un temps i hi han varies
alternàtives:
-Mencoder
-Transcode
El primer es un paquet que es part del mplayer.
Aquests programes són en linea de comandes, hi han alguns frontends per
facilitar l'ús d'aquests:
-video-dvdrip
-acidrip
-dvdbackup

El video-dvdrip és un frontend del transcode i pots ripejar amb codecs com
xvid o ffmpeg.
El acidrip es un frontend del mencoder i tambe pots ripjar amb xvid i ffmpeg.
Y el dvdbackup és un ripejador peró no encodeja, et deixa la mateixa
estructura de directoris que el DVD original, pero desencriptat.
Aquests programes s'instalen amb apt-get:
apt-get install acidrip
apt-get install dvdbackup
apt-get install video-rip
Tenen algunes dependencies que normalment s'instalen soles sense problemes.
Es interesant aprendre l'us del mencoder i transcode amb linia de comandes ja
que tenen molta flexibilitat aquests programes.
Hi han varios tutorials daquests dos programes i google et pot ajudar...
"howto rip dvd mencoder"
http://www.malditainternet.com/index.php?section=article&sid=735
Espero t'hagi servit d'ajuda :)