flash no funciona

Hola,

Estic en aquesta plana:

http://breu.bulma.net/?l3772

amb l'últim plugin de Flash instal·lat en el Firefox, i em passa
que no veig les paraules del quadre. En teoria has de sel·leccionar
la paraula que escoltes, però és una mica difícil si no les veus.

En resum, abans d'avisar-los que amb GNU/Linux no es veu bé,
m'agradaria assegurar-me que no és un problema particular meu, o
sigui que si algú ho pot provar i dir-me si li funciona o no, li
agraïré.

--
ernest

That's all you need tae dae in life. Just be yourself, he'd tell me.
It was the most difficult, challenging thing anybody ever asked of me.
--Irvine Welsh, Glue.