Muntar una xarxa casolana amb un switch i un mòdem de cable.

Hola,

A vore si em podríeu ajudar. Tinc una connexió de mòdem per cable amb
Ono. I m'he comprat un switch (de 8 ports) perquè m'havien dit que només
era enganxar els cables i llestos, ... però de llestos res. Només tinc
connexió en un dels ordinadors (connectant el mòdem al switch i els
ordinadors també). He de dir-vos que tots els ordinadors són portàtils,
i que tot i que un (el meu) executa Debian i Windows XP, ... els altres
funcionen només amb XP.

Aquest missage l'envie a la llista de Debian i a la de Suport tècnic a
Webmàsters de WICCAC, tot i que no té massa a veure amb el sistema
operatiu GNU/Linux ni tampoc amb el fet de ser webmàster, però per
favor, ajudeu-me!

Gràcies, vides!

Pau.