Re: no puc instalar debian

A Dissabte 23 Octubre 2004 17:18, agecanonix va escriure:
> Hola gent, soc novell i estic intentant instal·lar la debian woody però
> no puc,

Segons el hardware que tinguis, woody et donarà problemes: jo no el vaig poder
instal·lar de cap manera.

Si tens bona conexió a internet, et recomanaria que et baixessis Sarge amb una
una sola imatge .iso i després, un cop instal·lat el bàsic, sense les X, bé
amb apt-get bé amb aptitude (molt recomanable) et vas baixant els paquets
(programari) que més et puguin interessar.

Sarge es la versió "unstable" però ja li queda poc per a ser lliberada com a
"stable", lo que vol dir que substituirà a woody, que va ser lliberada fa
temps i que no acaba de reconèixer bé segons que...

--

Salutacions,
Josep