no puc instalar debian

Hola gent, soc novell i estic intentant instal·lar la debian woody però no puc, m'he baixat les imatges per internet, en concret me les he baixat des d'aquesta pàgina: http://cdimage.debian.org/debian-cd/torrents/3.0_r2/i386/.

El problema és que es comença a instalar i al cap de pocs segons es queda en un punt i no avança. Sembla que primer revisa les unitats de cd, després el disc dur i a continuació em surt un missatge i es quan es penja. En concret es penja quan arriba al següent punt:

hda: unitat cd 1
hdb: unitat cd 2
hde: Maxtor etc...
ide0 at 0x1f0-01f7, 0x3f6 on irq 14

I es queda en aquest punt i no respón. Perque passa això?

Salut i merci.

Francesc.