Re: Una de bona i una pregunta sobre ALSA

On dv, 2004-10-22 at 01:12, Josep Lloret Bosch wrote:
> Hola:
> En Jordi, En Lluís i En Antoni han seguit en fil i m'han ajudat d'alló més.
>
> Certament, gracies a que arranco amb el grub, he pogut iniciar el sistema
> sense les X amb facilitat, i he tret amb el modconf tot alló que m'ha sonat a
> OSS i, ves per on, al fer alsaconf ha reconegut la tarja (com ja feia abans)
> però, acte seguit, he pogut executar alsamixer.
>
> O sigui que, gracies: ja tinc com a so per defecte ALSA.
>
> Tal com heu dit, he acudit a la web d'ALSA i, tot buscant el so per tots els
> [...]
 Molt semblant al que faig servir jo per al 2.1 . Jo el màxim que he
vist amb aquesta placa mare i la soundcard que porta és fer un estèreo
en que dreta davant i dreta darrera i esquerra davant i esquerra drrera
són dos canals. És una especie de còpia però no ser si s'hi pot fer
gaire més cosa. Per fer això:

pcm.nforce {
type route
slave.pcm "surround51"
slave.channels 6
ttable.0.0 1
ttable.1.1 1
ttable.0.2 1
ttable.1.3 1
ttable.0.4 0.5
ttable.1.4 0.5
ttable.0.5 0.5
ttable.1.5 0.5
}
ctl.nforce{
type hw
card 0
}

De tota manera, si vols suport complet, directmixing i això; no hi ha
altre remei que posar els drivers nous OSS de nforce, tot i que la meva
experiència em diu que amb el mplayer reproduint video són defectuosos,
alenteixen molt.