Re: script fstab

Gràcies Jaume

Lo del Path ja funciona!! Gràcies per l'ordre.

A Dimecres 20 Octubre 2004 14:09, Jaume Sabater va escriure:

> A /etc/rc*.d

Dos problemes:

1. Tinc 7 directoris amb aquest nos: /etc/rc*.d (desde /etc/rc1.d a /etc/rc6.d
+ /etc/rcS.d). En quin s'ha de col·locar?

2. He col·locat en tots ells un script (en realitat un enllaç simbòlic), però
al arrancar no l'executa pas. S'ha de col·locar l'ordre amb algun fitxer
determinat o funciona com el ~/.kde/Autostart i només cal copiar el script en
el directori?

Suposo que això és molt bàsic, però mai he conseguit que funcioni!!

Gràcies i salutacions. Pep