Re: nou kernel 2.6.9

En/na Guillem Barba ha escrit:

Hola,

acabo de llegir a Badopi que ja s'ha alliberat el kernel 2.6.9.

Jo ara estic usant el 2.6.8.1 i tinc bastants problemes amb tot el que es refereix a /dev. El més clar és lo de no poder grabar CDs des d'usuaris però això ja sé que és expressament (per a mi una tocada de collons, si algú no vol que els usuaris grabin que no doni permisos), però tampoc m'apareixen (per tant no puc ni llegir) on tocaria (si miro el fstab i si vaig seguint els enllaços simbòlics) els CDs (ni el lector DVD ni la grabadora de CDs) i no hi ha manera de muntar el pendrive.
Jo no he pogut gravar CDs (acostumat al xcdroast, i no em va amb 2.6.x).
El que sí he aconseguit és muntar el pendrive (bé, el disc dur usb i la càmera de fotos) amb la 2.6.8.1.
Es veuen com a dispositius scsi. Les línies del fstab són d'aquest estil:

/dev/scsi/host1/bus0/target0/lun0/part1 /mnt/cam        vfat    noauto  0 0
/dev/scsi/host2/bus0/target0/lun0/part1 /mnt/handy      vfat    noauto  0 0

Ah! uso Sarge
Jo no sé el que uso. Només sé que tot està en unstable...

--
Salutacions...Josep
http://www.geocities.com/SiliconValley/Horizon/1065/