Re: script fstab

el problema és que si no tens l'opció noauto al fstab es munta com a root,
encara que posis user i tot això dels guid i uid.
solució?
jo tenc posat que sigui noauto i després tenc un petit script que
cada vegada que inicio una sessió comprova si tenc la partició muntada.
potser no és molt elegant però em funciona.
l'altra solució clara és passar de fats i ntfs's i posar-te extX a les
particions de dades. jo només he conservat la partició del SO de win i la
resta amb extX i si de cas utilitz el driver extX per a hasefroch
http://uranus.it.swin.edu.au/~jn/linux/ext2ifs.htm
per a accedir a les dades. de fet jo només passo a hasefroch per jugar,
tota la resta de dades les tenc en linux.

fins ara!

David, vares dir:

>he modificat el fitxer fstab pq me montes els dispositius de windows
>automaticament. i les linies que tinc son (ho dic de memoria)
>/dev/hdb1 /media/win     ntfs  defaults,ro      0 0
>/dev/hdb5 /media/windata ntfs  defaults,ro,user 0 0
>
>els fitxers de /media/win i /media/windata tenen tots els permisos
>donats. El problema es que quan es munten els dispositius es modifiquen
>els permisos i només hi puc accedir com a root. Per altre banda com a
>usuari normal puc muntar i desmuntar el dispositiu windata però no el win
> [...]

     ^ ^
     O O
    (_ _)
muzzol(a)mail.ru
jabber id: muzzol(a)jabber.dk
No atribueixis qualitats humanes als ordinadors.
No els hi agrada.
<echelon spamming>
bomb terrorism bush aznar teletubbies
</echelon spamming>