nou kernel 2.6.9

Hola,

acabo de llegir a Badopi que ja s'ha alliberat el kernel 2.6.9.

Jo ara estic usant el 2.6.8.1 i tinc bastants problemes amb tot el que es
refereix a /dev. El més clar és lo de no poder grabar CDs des d'usuaris però
això ja sé que és expressament (per a mi una tocada de collons, si algú no
vol que els usuaris grabin que no doni permisos), però tampoc m'apareixen
(per tant no puc ni llegir) on tocaria (si miro el fstab i si vaig seguint
els enllaços simbòlics) els CDs (ni el lector DVD ni la grabadora de CDs) i
no hi ha manera de muntar el pendrive.

Algú sap si això, en la nova versió del kernel, està més solucionat (va més
fi, perquè em sembla que això és perquè amb la 2.6.8.1 entrava el nou tipus
de "partició" /dev.

salut!
guillem Barba
Ah! uso Sarge