script fstab

he modificat el fitxer fstab pq me montes els dispositius de windows
automaticament. i les linies que tinc son (ho dic de memoria)
/dev/hdb1 /media/win     ntfs  defaults,ro      0 0
/dev/hdb5 /media/windata ntfs  defaults,ro,user 0 0

els fitxers de /media/win i /media/windata tenen tots els permisos donats.
El problema es que quan es munten els dispositius es modifiquen els
permisos i només hi puc accedir com a root. Per altre banda com a usuari
normal puc muntar i desmuntar el dispositiu windata però no el win ( això
ja m'interesa) però tot-hi poder-lo montar desrpés no hi puc accedir, no
me deixa veure el contingut.

a veure si hi ha algu que domini a la xarxa. gracies.