Re: No puc entrar a La Caixa (Konqueror)

On dg, 2004-10-17 at 21:20, Joan Tur wrote:

> Bones.
>
> Tenc es javascript activat, i es sistema és un testing (konqueror 3.2.2, kde
> 3.2.3)...
>
> però rep "No se ha podido ejecutar la operación" (tenc kde en català) quan
> faig clic després de posar-hi es dni + clau a www.lacaixa.es (dalt esquerra).
>
> Cap idea?  Vos va a vosaltres?  8-?

Jo tampoc no he tingut cap problema, amb el Mozilla (tot i que fa un any
o així hi havia alguna cosa que no anava. Vaig contactar amb ells i em
van dir que hi estaven treballant. Ara em va tot, però ignoro si és
perquè ells han fet canvis o bé ha estat gràcies a actualitzar el
Mozilla.

Orestes.