Re: Filtrant Kmail

A Diumenge 17 Octubre 2004 12:57, Josep Lloret Bosch va escriure:

> ¿Es un bug del Kmail o es que hi tinc un error de configuració al filtre?

Em responc a mi mateix: els missatges que ofereixen préstecs venen, segons
sembla, formatats semblant de text, però no es més que una aparença.
M'he donat compte perquè el filtre sí que ha actuat sobre el meu propi
missatge, enviant-lo a la paperera...;->
Aquests punyeteros spammers se les saben totes per tal de defugir els
filtres....

--

Salutacions,
Josep