Re: problemes impressio firefox o thunderbird

On dc, 2004-10-13 at 23:13, MarC wrote:
> jo al final he configurat cups (versio testing) amb un dels dos drivers
> que portava per la meva impressora (HP Laserjet 4L). pero no se si ho he
> somiat o no que n'hi havia dos... el cas es que abans no anava i ara si.

Jo ja em vaig posar el cups perquè d'entrada, el sistema LPR no em
funcionava (ni al meu ordinador amb una epson, ni en un altre al que li
vaig posar el debian uns dies abans amb una HP). Algú sap que passa amb
lo de l'LPR? Va ser algun bug que va circular alguns dies?

> d'altra banda, he observat que si vull que m'imprimeixi be des de
> mozilla, cal que esculli la impressora: "Poscript/4L" en comptes de la
> "Hp4L@64" que tambe em surt al menu (en el primer lloc) i em provoca el
> ditxós efecte lupa...

Colló... a mi així també em funciona (mesos i mesos provant, i resulta
que és això...). Jo ho tinc com l'opció "PostScript / default" QUINA
COLLONADA!!

> en fi, que potinejant he arribat de miracle a un estat en que em
> funciona, pero no et se gaire dir perque...

Jo menos :-)

--

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser
útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la