Re: kde i fonts

A Divendres 15 Octubre 2004 12:54, Francesc Guasch va escriure:
> Hola, jo tenia el gnome i era feliç, però ara estic provant
> el KDE. He notat com si em faltessin fonts, de moment al
> konsole i als títols de les finestres. He buscat una mica i he
> instal.lat el xfonts-konsole. Però no he notat cap millora.
>
> He canviat la configuració del konsole i ara ho veig bé,
> abans ho veia amb lletres superamples.
>
> Algú em pot recomanar algun package testing de fonts per poder
> gaudir millor de l'experiència kde ?

Jo vaig notar una gran diferencia amb les xfonts-konsole que comentes pel que
fa a la consola dins de kde.

Altres que també em van canviar bastant l'aspecte, dels títols de les
finestres, crec, son els gsfonts i gsfonts-x11. Sense aquestes algunes
lletres es superposaven a les altres i amb aquestes l'aspecte va millorar
molt.

Bé quan vaig instalar mozilla també vaig incloure mozilla-xft i  ttf-freefont
que l'apt me les marcava com a suggerides.

cuc