Projecte deb-downloader (SPAM descarat ;-D)

Hola a tots :

Escric aquest mail (spam descarat) per fer-vos saber que acabo de fer la meva primera i modesta aportació al mon del software lliure.

Fa un parell de mesos, com molts sabreu, em vaig quedar sense ADSL i vaig haver de baixar els .deb desde la feina amb Hasefroch. Per automatitzar això vaig fer un script amb Perl que és el que he publicat (com podeu suposar es només per Debian i derivades).

La url és --> http://deb-downloader.berlios.de/

Baixeu-lo, mireu-lo, testejeu-lo i em dieu que us sembla ,ok? Espero
que us sigui útil a vosaltres també :-D

Merci

 Miquel

P.S. Tingueu pietat del meu Perl i de la web (es temporal) ;-)

--
Miquel (a.k.a. Ktalà)
Linux User #286784

Welcome to the jungle, we got fun and games
Guns n' Roses