Re: com programar una auto-instalacio-upgrade que copii el sistema que tens instalat en un lloc a un altre????

El 14/10/04, a les 00:36:11, MarC ens deleità amb les següents paraules:
[...]
> gracies pero he vist que en realitat un dpkg-scanpackages no
> m'interessa, "hauria de tenir prou" gravant en un cd-rom els nous
> paquets que em vaig descarregant i que queden guardats a
> /var/cache/apt/archives en l'ordinador de Barcelona i poder-los afegir a
> l'Ordinador d'Andorra creant "un repositori local" des d'on poder-los
> instalar.
>
> continuo tenint el problema que, per afegir un repositori local tipus
> file:/blakjfds al sources.list, em diu que no troba el fitxer Packages i
>  m'agradaria que el generes automaticament
> [...]

tal com ho veig, sigui com sigui, necessites fer-li coneixer a l'ordinador
d'andorra, quins son _tots_ els nous paquets disponibles (no nomes els que has
actualitzat/instal.lat a barcelona, a no ser que tinguis exactament el mateix
instal.lat a tots dos ordinadors), ja que sino tindras problemes de
dependencies.

aixi que segons ho veig jo, necessites connectar-te encara que nomes sigui per
actualitzar la llista de paquets

aleshores, fas les seleccions pertinents i copies els paquets (millor els que
ja t'has baixat amb l'apt si penses tenir instal.lat el mateix a tots dos
ordinadors, aixi t'evites haver de tornar a baixar, doncs no recordo si
l'apt-zip reaprofita el que ja s'ha baixat) a /var/cache/apt/archives

i a instal.lar!

una opcio alternativa i _molt_ lletja pero util si actualitzes molt sovint i
tens exactament el mateix instal.lat a tots dos ordinadors, seria portar amb
el CD tb un Packages creat manualment i afegir-lo al sources.list com a un nou
repositori local. Despres d'instal.lar borres els paquets pero deixes el
Packages per a futures actualitzacions... una cosa aixi com un conjunt de
repositoris locals incrementals

el dia que decideixis, doncs, connectar i actualitzar la llista per inet,
borres els repositoris locals i les linies del sources.list fins a aquell dia
(tot el que s'ha quedat obsolet per l'actualitzacio en xarxa)

espero que et serveixi

apa!
--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."