Re: com programar una auto-instalacio-upgrade que copii el sistema que tens instalat en un lloc a un altre????

El 13/10/04, a les 00:36:34, MarC ens deleità amb les següents paraules:
[...]
> jo vaig fer la ""txapussa"" de copiar tot el que tenia en el
> /var/cache/archives en un cd, i en l'altre ordinador abocar-ho tot, pero
> clar: en el l'altre ordinador no sap que aquest paquets existeixen ja
> que no te cap referencia a ells en el sources.list i no puc instalar-los
> (ehem...vaig fer un dpkg -i * i em vaig carregar el sistema ...)
>
> total, que no se fer una cosa tan simple com hauria de ser "un
> repositori local" que s'actualitzi en la meva maquina connectada amb
> ADSL i em pugui endur a l'altre ordinador per actualitzar-lo.
>
> algu em pot ajudar?

el bo, fora que afegissis les mateixes entrades al sources.list, i aixi ja et
funcionara el que tu has pensat

si estan en xarxa (em sembla que no, pel que dius), un podria fer de
repositori proxy de l'altre, amb apt-proxy (tb hi ha apt-cacher, pero no l'he
probat)

per cert, utilitzen la mateixa branca tots dos ordinadors?

si es aixi, cada cop que duguis un CD, ho facis com ho facis, hauras
d'actualitzar (update... aquest crec que es un problema emb el llenguatge...
pq crec que hi ha conflictes amb upgrade; algu sap quines serien exactament
les dues paraules en catala?) les entrades del sources-list, i per tant no cal
que t'amoinis en crear un Packages pel CD, ja que suposo que alguna entrada hi
deu haver que pugui ser actualitzable per xarxa (o nomes hi tens alguns CDs?),
i aleshores aquestes be que les hauras d'actualitzar (i aixi ja contindran el
referent al contingut del CD)

en cas contrari, millor no ho facis pq acabaras tenint problemes de versions

en el primer cas, un cop copiats els paquets a /var/cache/apt/archives,
utilitza alguna eina com aptitude i fes des d'alla la
actualitzacio/instal.lacio (quan ja hagis fet el set-selections) per arreglar
qualsevol problema de versions que  pugui apareixer (si no tens exactament els
mateixos paquets als dos ordinadors - o millor dit, falta alguna dependencia
al "petit" que ja tenies instal.lada al "gran" abans de fer aquest proces) i
evitar deixar aixi el sistema en un estat inconsistent

> he mirat: dpkg-scanpackages pero no m'aclaro pq tinc una col·leccio de
> paquets a actualitzar de llocs molt diversos: testing, unstable, contrib
> i no se com configurar el ditxós "override file"

si tot i aixi continues volent crear el Packages del CD, et puc dir que, si no
recordo malament, al parametre on hi va el overridefile hi pots posar
tranquil.lament un meravellos /dev/null :)

> vinga merci

apa!
--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."