Re: el so no xuta

Jo l'altre dia em vaig liar la manta al cap amb aquest tema (em va
passar en 2 dels 3 ordinadors on he posar debian, quin rotllo!!!).
Sembla que es freqüent, no sé perquè, que els mòduls de l'alsa i de
l'oss es molestin entre ells. Jo vaig trobar la calu, després de molt
mirar, aquí:

cal mirar aqui http://www.alsa-project.org

i aqui:

----------

http://www.linuxquestions.org/questions/showthread.php?s=&threadid=228947

Your system is detecting your soundcard and loading the OSS module
(i810_audio) so its unable to load the ALSA driver (snd_intel8x0).

I don't know why the OSS sound is not working (since its module is
loaded), so
I think the bether solution is to fix the ALSA. To do this you have to
prevent the OSS module from been loaded so the system can load the ALSA.
Try
adding the folling line on your /etc/discover.conf

    code:

skip i810_audio

En el meu cas vaig anul·lar tots els mòduls excepte els de l'alsa. no et
puc passar la info concreta perquè era l'ordinador del meu sogre (a 30km
de distància :-)

Espero que t'ajudi!

Joan

--

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser
útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la