reconeixement de CDs: si amb el kernel 2.4, no amb un usuari del kernel 2.6 (pero si com a root)

Hola,

L'altre dia em vas posar el kernel 2.6 i ara m'ha sortit un problema:

No puc grabar CD's amb el k3b perquè no em reconeix la grabadora (si, en
teoria, la lectora de CD; de fet la grabadora me la reconeix també com a
lectora de CD). Tampuc puc visualitzar el contingut dels CD's.

He obert el k3b com a root i llavors detecta "per primer cop" la
grabadora, i si que deixa grabar...

En canvi quan arrenco amb el kernel vell, el 2.4 puc grabar CD amb un
usuari no-root

He vist, que quan arrenco amb el 2.4, dins del directori /media/ tinc
els subdirectoris cdrom0 i cdrom1 però, en canvi, quan arrenco amb el
kernel 2.6, no els tinc (només hi ha els dels floppies)

Algú té idea del que falla? és el reconeixement de hard en carregar el
nucli 2.6? llavors perquè si que puc grabar com a root?

Pd.: nota curiosa: em pensava que el procés "discover" s'engegava en
iniciar l'ordinador, però he vist al webmin que no és així...

Mercès,

--

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser
útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la