Re: Necessita Debian un lobby de pressió?

  Hola a tots

> Arran de la conversa mantinguda divendres a la
> presentació de LaFarga.org amb els desenvolupadors
> Debian que volien instal·lar suposo que una Sarge al

> conseller:

  Es que aquests debianers són/som uns radicals.
Sempre duc la Knoppix a la butxaca. ;-)

> Necessita Debian un lobby de pressió?
> http://www.lafarga.org/node/view/100
>
> Quim

  A veure:
  - Això de lobby em sona d'allò més inadecuat.
  - Primer caldrà que ens entenguin com a comunitat:
    Penso que si s'ha de tractar quelcom per l'estil
    primer fora millor consultar-ho a la llista i
    després imprimir-ne un esborrany a la Farga -a
    l'estil de les DWN-. Al l'inrevés ja veurem si no
    es perdrà certa part del sentit de divulgació de
la
    Debian.
    <http://www.lafarga.org/>
    <http://www.debian.org/News/weekly/>

  Al fí i al cab es tracta de metodologia per a
extreure tot el suc als esforços de la comunitat
debian: us recordo que recentment han aparegut unes
quantes distribucions "catalanes" live-CD
instal·lables al disc dur i que potser voldran
competir en aquest concurs, algunes semblen estar
creades per motius empresarials.

  A veure, què en dieu?

  Atentament
  Toni

=====
Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://ca.i18n.kde.org/
    T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca