Re: instal·lant apache-php-mysql

si que està instal·lat; de fet com ja he dit al meu mail anterior el phpmyadmin (eina d'administracicó de bases de dades MySQL escrita en PHP) funciona correctament. El que jo veig és:
- PHP funciona (si va el phpmyadmin...)
-MySQL funciona (si va el phpmyadmin...)

però no puc executar un script PHP al directori arrel del servidor web (/var/www/.)

En/na Josep Lladonosa i Capell ha escrit:

En/na Lluís Forns Puigmartí ha escrit:

*Fatal error*: Call to undefined function: mysql_connect() in */var/www/xaradodb/drivers/adodb-mysql.inc.php* on line *325

algun suggeriment de què pot fallar? és un problema de permisos als directoris?

Tens el paquet php4-mysql instal·lat?